Дарынды тану және оны дамыту мәселелері 2018-2019 оқу жылы
Дарынды тану және оны дамыту мәселелері
2018-2019 оқу
жылына арналған
жұмыс жоспары
Мақсаты: дарынды балаларды анықтау, оқушылардың ерекшеліктері мен қабілеттерін ескере,
олардың шығармашылық
дамуына мүмкіндік жасау.
Міндеттері:
1. <!-- [endif] --> Балалардың
қабілеттері мен таланттарын жан-жақты аша түсу үшін дарындылықтың
ерекшеліктерін анықтау мен
айқындау болып табылады.
2. <!-- [endif] --> Дарынды баланы
тәрбие беру мен оқыту барысында біртіндеп, сатылап анықтау қажет.
3. <!-- [endif] --> Дарынды оқушылардың
шығармашылығын насмхаттау, жариялау.
| № | Жұмыстың тақырыбы | мерзімі | орындаушы |
Бақылау кезеңі | 1. | Зерттеу: - сынып оқушыларының білім деңгейі көтеріледі; - психологтар тарапынан тест, тренингтер ұйымдастырылады; - отбасы жағдайы зерттеледі. | Қыркүйек | Пән мұғалімдері, психолог, ата-аналар |
2. | Нәтижемен жұмыс: - дарындылықтың түрлерін анықтап білу; - балаларды дарындылық түрлеріне қарай жіктеу немесе топтастыру; - ата-анамен жұмыс. | Қыркүйек | Пән мұғалімдері, психолог | |
3. | Дамыту жұмыстары: - бала біліміндегі кемшін тұстарын анықтап, толықтыру; - қызығушылықтары мен қажеттіліктерін анықтау; - бейімділіктері бойынша жұмыс тақырыптарын белгілеу; - әңгімелесу-түзету (коррекциялау) жұмыстары. | Қазан | Пән мұғалімдері, психолог | |
Практикалық кезең | 4. | Жұмыстың жүргізілу барысы: - тапсырма-күнделігін толтыру; - оқушының жұмысын жүйелі тексеру, көмек көрсету; - коррекциялық жұмыс. | Қараша | Пән мұғалімдері, психолог |
5. | Оқушыларды: - мектепішілік байқауға қатыстыру; - аудандық байқауға қатыстыру; - мектепішілік конференция, жобалар жарысы, пікірсайыстар өткізу; - түрлі деңгейдегі пәндік олимпиадаға қатыстыру; - өзіндік рефлексия, тренингтер. | Жыл бойы | Пән мұғалімдері, тәлімгер, әдіскер | |
Қорытынды |
6. | Нәтижесін жариялау, жарыққа шығару, презентациялау: - ақпарат құралдарының көмегімен жариялау; - облыстық деңгейдегі байқауларға жеңімпаздарды ұсыну; - «Жас ғалым» республикалық ғылыми-практикалық конференциясына, түрлі деңгейдегі форумдарға қатыстыру. |
Наурыз-сәуір |
Пән мұғалімдері, психолог, әкімшілік |
7. | Мектепішілік жалпы қорытынды: - диагностикалау; - мониторингілеу; - оқушылардың шығармашылық есебі; - жазғы тапсырма беру. |
Мамыр |
Пән мұғалімдері, психолог, ата-аналар, әкімшілік |