Дарынды тану және оны дамыту мәселелері » СШ №36
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласы білім бөлімінің
"№36 орта мектебі"
управления развития человеческого потенциала Туркестанской области
Приемная
+7(7262) 34-93-83
Бухгалтерия
+7(7262) 34-93-83
Версия для
слабовидящих
» » » Дарынды тану және оны дамыту мәселелері
06
февраль
2018

Дарынды тану және оны дамыту мәселелері

Дарынды тану және оны дамыту мәселелері

  2017-2018 оқу жылына арналған

 жұмыс жоспары

Мақсаты:  дарынды балаларды анықтау, оқушылардың  ерекшеліктері мен қабілеттерін ескере, олардың шығармашылық дамуына  мүмкіндік жасау.

Міндеттері:

Балалардың қабілеттері мен таланттарын жан-жақты аша түсу үшін дарындылықтың ерекшеліктерін анықтау мен айқындау болып табылады.

 Дарынды баланы тәрбие беру мен оқыту барысында біртіндеп, сатылап анықтау қажет.

 Дарынды оқушылардың шығармашылығын насмхаттау, жариялау.

 

 

Жұмыстың тақырыбы

мерзімі

орындаушы

Бақылау     кезеңі

1.

Зерттеу:

- сынып оқушыларының білім деңгейі көтеріледі;

- психологтар тарапынан тест, тренингтер ұйымдастырылады;

- отбасы жағдайы зерттеледі.

Қыркүйек

Пән мұғалімдері, психолог, ата-аналар

2.

Нәтижемен жұмыс:

- дарындылықтың түрлерін анықтап білу;

- балаларды дарындылық түрлеріне қарай жіктеу немесе топтастыру;

- ата-анамен жұмыс.

Қыркүйек

Пән мұғалімдері, психолог

3.

Дамыту жұмыстары:

- бала біліміндегі кемшін тұстарын анықтап, толықтыру;

- қызығушылықтары  мен қажеттіліктерін анықтау;

- бейімділіктері бойынша жұмыс тақырыптарын белгілеу;

- әңгімелесу-түзету (коррекциялау) жұмыстары.

Октябрь

Пән мұғалімдері, психолог

Практикалық     кезең

4.

Жұмыстың жүргізілу барысы:

- тапсырма-күнделігін толтыру;

- оқушының жұмысын жүйелі тексеру, көмек көрсету;

- коррекциялық жұмыс.

Қараша

Пән мұғалімдері, психолог

5.

Оқушыларды:

- мектепішілік байқауға қатыстыру;

- аудандық байқауға қатыстыру;

- мектепішілік конференция, жобалар жарысы, пікірсайыстар өткізу;

- түрлі деңгейдегі пәндік олимпиадаға қатыстыру;

- өзіндік рефлексия, тренингтер.

Желтоқсан-февраль

Пән мұғалімдері,  тәлімгер, әдіскер

Қорытынды

 

6.

Нәтижесін жариялау, жарыққа шығару, презентациялау:

- ақпарат құралдарының көмегімен жариялау;

- облыстық деңгейдегі байқауларға жеңімпаздарды ұсыну;

- «Жас ғалым» республикалық ғылыми-практикалық конференциясына, түрлі деңгейдегі форумдарға қатыстыру.

 

Март-сәуір

 

Пән мұғалімдері, психолог,

әкімшілік

 

7.

Мектепішілік жалпы қорытынды:

- диагностикалау;

- мониторингілеу;

- оқушылардың шығармашылық есебі;

- жазғы тапсырма беру.

 

Май

 

Пән мұғалімдері, психолог, ата-аналар, әкімшілік

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив